Beste Homme,
Ik kan je bij deze vol enthousiasme vertellen dat de Oriana een heel fijn schip is en zich kranig heeft gedragen tijdens de grote tocht van friesland naar de biesbosch. Arie en zijn broer waren vol lof over de prestaties en het leefgemak die de Oriana biedt. Nogmaals hartelijk dank voor je bijzonder prettige manier van omgang en totale vakkennis.We kijken met genoegen terug naar onze momenten in friesland en de Oriana vaart daar zeker t.z.t. nog eens rond.
Met vriendelijke groet,Arie en Sylvia van der Padt-Klaus

