Vandaag is onze Drentsche Kotter geleverd aan de nieuwe eigenaar.
Homme Overwijk heeft weer uitstekend werk geleverd. Vanaf de aanbieding van ons schip t/m de uiteindelijke verkoop en aflevering is alles vloeiend verlopen, dankzij zijn deskundigheid en vakmanschap. Homme bedankt en bij een eventuele verkoop in de toekomst zullen wij graag weer gebruik maken van je diensten.
Vriendelijke groeten van Herman en Angelique

