GASTENBOEK

Lees ons Gastenboek en laat je overtuigen van onze kennis, expertise en service.

We vinden het geweldig om te horen wat onze klanten van Overwijk Jachtbemiddeling vinden. Heb je recentelijk gebruik gemaakt van onze diensten of heb je een ervaring met ons bedrijf die je graag wilt delen? Laat het ons weten door het invullen van onderstaand formulier.
Jouw feedback is ontzettend waardevol voor ons en helpt ons om onze service voortdurend te verbeteren. We streven ernaar om een uitzonderlijke ervaring te bieden aan al onze klanten en jouw mening helpt ons daarbij.

Bedankt voor het nemen van de tijd. We kijken ernaar uit om je feedback te lezen!

GASTENBOEK

Plaats een nieuw bericht

 
 
 
 
 
 
 
Velden met * zijn verplicht.
Uw e-mail adres wordt niet getoond in uw bericht.
Het is mogelijk dat uw bericht pas wordt getoond na een controle van ons.
We behouden het recht om berichten te bewerken of te verwijderen.
sophie breukink schreef op 1 april 2018
Beste Homme,

Graag hadden we weer, net zoals 15 jaar geleden, een schip bij je gekocht. Je bent een uitstekende scheepsmakelaar en mijn ervaring van de laatste maanden is dat ik dat niet kan zeggen van iedereen die zich ervoor uitgeeft. Je plezierige wijze van omgang met ons en je deskundige blik op de botenmarkt zijn voor ons belangrijk. Bij een van de bezichtigingen heb je ons hondje gered uit het ijswater, waarvoor we je ook heel dankbaar zijn.
Helaas had je niet wat we zochten. Wel mooie stalen jachten maar ik had toch liever polyester. Bovendien hadden we een beperkt budget, we zijn op leeftijd en voor die paar jaar...
We hebben een boot gekocht in Zeeland, die de goedkeuring van Homme heeft gekregen en dat zegt meer dan 100 advertenties of aanbevelingen van anderen.

Beste Homme, altijd welkom en of in utrecht of in zuid frankrijk, wie weet, tot ziens.
Even geduld...

Informatie aanvraag