Een vriend van ons had zijn boot verkocht via Overwijk Jachtbemiddeling. Zijn ervaring met de handelswijze van Homme Overwijk was zeer positief en hij adviseerde ons, bij eventuele verkoop, contact met Homme Overwijk op te nemen. Mond op mond-reclame is toch het beste. Na het moeilijke besluit om onze boot te gaan verkopen i.v.m. de combinatie onderhoud en leeftijd hebben we Homme ingeschakeld.
De eerste ontmoeting van ons met Homme klikte en was positief, we werden goed geïnformeerd en geadviseerd. Een voordeel vonden wij dat de boot in onze thuishaven en winterberging kon blijven liggen zodat ons dierbaar bezit door ons zelf schoon gehouden kon worden en eventueel er mee konden varen. Van dat laatste is niets meer gekomen, drie en halve maand na opdracht van verkoop is de boot vanuit de winterberging verkocht. We zijn zeer tevreden van de wijze waarop Homme de zaak heeft behandeld. De communicatie in de verkooptijd was voortreffelijk. De laatste afwerking is snel en correct afgehandeld.
WARM AANBEVOLEN.

